Obiektywy do bezlusterkowców: szerokokątne (Venus Optics, Hasselblad, Voigtlander, Nikon)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: Micro 4/3
Szerokokątny obiektyw filmowy o kącie widzenia 65°, który oferuje jasność T1.9. Koła zębate 0,8 MOD, kompaktowa i lekka konstrukcja oraz gwint filtra 49 mm ułatwiają filmowanie tym obiektywem.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: Micro 4/3
Jeden z najszerszych obiektywów rektilinearnych do formatu Micro 4/3, który zapewnia kąt widzenia 121,9°. Jego kompaktowa budowa sprawia, że świetnie sprawdzi się podczas filmowania i fotografowania dronem. Jasność wynosi tylko T2.1, a minimalny dystans ostrzenia to 9 cm. Standaryzowane koła zębate na pierścieniach przysłony i ogniskowania pozwalają na łatwe zastosowanie różnych systemów follow focus.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: Micro 4/3
Jeden z najszerszych obiektywów do aparatów z matrycą Micro 4/3, który zapewnia kąt widzenia 110°. Jednocześnie cechuje się niemalże zerową dystorsją, co sprawia, że doskonale sprawdzi się podczas fotografowania i filmowania architektury, wnętrz czy nocnego nieba. Kompaktowa i lekka konstrukcja ułatwia korzystanie z gimbali, sliderów i filmowanie z ręki.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z aparatami wyposażonymi w sensor o rozmiarze pełnej klatki i APS-C. Cechą, która go wyróżnia, jest kąt widzenia, sięgający 122 stopni przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - to tzw. obiektyw rektilinearny.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw rektilinearny o kącie widzenia 110°, który może współpracować z aparatami z matrycą pełnoklatkową i APS-C. Zapewnia przysłonę f/2.0, minimalny dystans ostrzenia 15 cm i prawie zerową dystorsję. Jego budowa obejmuje 3 soczewki ED i 2 soczewki asferyczne.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. To jeden z najmniejszych obiektywów anamorficznych na świecie.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje srebrną flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. Dostarczany z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje srebrną flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. To jeden z najmniejszych obiektywów anamorficznych na świecie.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 62
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o ogniskowej 28 mm i jasności f/1.2, który wyróżnia się zaawansowaną konstrukcją optyczną obejmującą 2 elementy o ultrawysokiej refrakcji (UHR) i 2 elementy o bardzo niskiej dyspersji (ED). Doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jego waga wynosi tylko 562 g.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 62
- Do matryc: APS-C
Apochromatyczny obiektyw szerokokątny o ogniskowej 33 mm i ultrajasnej przysłonie f/0.95. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 35 cm. Poza fotografią to także świetny obiektyw do filmowania, gdyż oferuje bezstopniowy pierścień przysłony, niski poziom oddychania czy wewnętrzne ogniskowanie.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw pełnoklatkowy o ogniskowej 35 mm i światło sile f/0.95. Wykorzystuje 1 szkło asferyczne, element ED i 4 szkła UHR, a także metalową obudowę. Jest to świetny obiektyw do filmowania i fotografowania, o czym świadczą wewnętrzne ogniskowanie, bezklikowa przysłona czy niski poziom efektu oddychania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o niemalże zerowej dystorsji, który pokrywa sensor pełnoklatkowy i zapewnia kąt widzenia 130,4° i światłosiłę f/2.8. Mobilna konstrukcja wykorzystuje 2 szkła asferyczne i 3 szkła ED, ważąc przy tym tylko 420 g. Wersja z 14-listkową przysłoną i w pełni manualnym ustawianiem ostrości.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 37
- Do matryc: APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw typu pancake do aparatów bezlusterkowych z matrycą APS-C. Posiada mocowanie filtr 37 mm i 4 elementy ze szkła ED oraz 2 szklane elementy asferyczne i 2 HR. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 10 cm.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 62
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Kompaktowy obiektyw szerokokątny Venus Optics Laowa 11 mm f/4,5 FF RL to obiektyw rektalinearny, który jest przeznaczony do aparatów pełnoklatkowych. Kąt widzenia wynosi aż 126 stopni, a cała konstrukcja została zaprojektowana tak, by jak najlepiej korygować dystorsję i aberrację chromatyczną. Obiektyw ten jest lekki i kompaktowy, a jego wysokiej jakości optyka idealnie sprawdzi się przy fotografii wnętrz i krajobrazów.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 62
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Kompaktowy obiektyw szerokokątny Venus Optics Laowa 11 mm f/4,5 FF RL to obiektyw rektalinearny, który jest przeznaczony do aparatów pełnoklatkowych. Kąt widzenia wynosi aż 126 stopni, a cała konstrukcja została zaprojektowana tak by jak najlepiej korygować dystorsję i aberrację chromatyczną. Obiektyw ten jest lekki i kompaktowy, a jego wysokiej jakości optyka idealnie sprawdzi się przy fotografii wnętrz i krajobrazów.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 62
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Kompaktowy obiektyw szerokokątny Venus Optics Laowa 11 mm f/4,5 FF RL to obiektyw rektalinearny, który jest przeznaczony do aparatów pełnoklatkowych. Kąt widzenia wynosi aż 126 stopni, a cała konstrukcja została zaprojektowana tak by jak najlepiej korygować dystorsję i aberrację chromatyczną. Obiektyw ten jest lekki i kompaktowy, a jego wysokiej jakości optyka idealnie sprawdzi się przy fotografii wnętrz i krajobrazów.
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Laowa 12 mm T/2.9 Zero-D Cine to obiektyw dostosowany do sensorów pełnoklatkowych, co czyni go idealną propozycja dla filmowców stosujących lustrzanki i bezlusterkowce. Może współpracować także z sensorami vista. Jednocześnie instrument ten charakteryzuje się kompaktowymi rozmiarami i niską wagą.Mierzy zaledwie 87 cm długości i waży tylko 675 g. Dzięki temu świetnie współpracuje z różnego rodzaju systemami stabilizacji czy zestawami operatorskimi.
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Laowa 12 mm T/2.9 Zero-D Cine to obiektyw dostosowany do sensorów pełnoklatkowych, co czyni go idealną propozycja dla filmowców stosujących lustrzanki i bezlusterkowce. Może współpracować także z sensorami vista. Jednocześnie instrument ten charakteryzuje się kompaktowymi rozmiarami i niską wagą.Mierzy zaledwie 87 cm długości i waży tylko 675 g. Dzięki temu świetnie współpracuje z różnego rodzaju systemami stabilizacji czy zestawami operatorskimi.
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Konstrukcja optyczna obiektywu składa się z 13 soczewek ułożonych w 9 grupach. Wśród nich znajduje się pięć elementów specjalnych, 3 to soczewki o bardzo małej dyspersji (ED) natomiast pozostałe 2 to soczewki asferyczne. Sprawiają one, że Laowa VENUS OPTICS LAOWA 14 MM F/4,0 FF RL ZERO-D wyróżnia się nie tylko doskonałym odwzorowaniem linii prostych, ale także pozwalają zapanować nad wadami optycznymi takimi jak aberracja chromatyczna, dzięki czemu ostrość zdjęć stoi na najwyższym poziomie.
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Konstrukcja optyczna obiektywu składa się z 13 soczewek ułożonych w 9 grupach. Wśród nich znajduje się pięć elementów specjalnych, 3 to soczewki o bardzo małej dyspersji (ED) natomiast pozostałe 2 to soczewki asferyczne. Sprawiają one, że Laowa VENUS OPTICS LAOWA 14 MM F/4,0 FF RL ZERO-D wyróżnia się nie tylko doskonałym odwzorowaniem linii prostych, ale także pozwalają zapanować nad wadami optycznymi takimi jak aberracja chromatyczna, dzięki czemu ostrość zdjęć stoi na najwyższym poziomie.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.